Geçen gün yazmıştım kızım sadece telefona bakarak o da zar zor yiyor diye bu durumdan o kadar rahatsızdım ki 3 gündür kestim telefonu ilk gün fena değildi ama 2 gündür aç geziyor resmen yedikleriyle kuş doymaz.Ve bunları yemesi için benim sabahtan akşama kadar peşinde dolaşıp çeşitler sunmam gerekiyor yoksa saatlerdir aç olsam bile yemiyor.Psikolojim bitmiş durumda önümde aklıma gelen 2 seçenek var birincisi yediği kardır diyip telefona geri dönmek ki bunu hiç istemiyorum ikincisi memeyi kesmek çünkü memeden başka bişey istemiyor.Siz olsanız napardınız