yareninannesiiii Benimki daha küçük 1 ay 6 günlük erken ama kaçıncı ayda binebliecegini merak ettim 😇
Lulemom yareninannesiiii kızım 5 aylıkken denedim parmak uçları değiyordu. O yüzden koymadım. Şuan 6 aylık. Bugün denedim baya basıyor yere. Bundan sonra koyarım sanırım.
nacar5 Zebe ay herkes bisey diyo bu konuda aynen… valla benim doktor tanıdıgım var ona sordum az az koy ara ara bisey olmaz dedi acıkcası bizlerde büyüdük bak bi sorunumuz yok iyiyiz😂 tabi ki saatlerce üstünde tutmak olmazz
yareninannesiiii 929621 şuan e bebekte indirimde çokta güzel kaçırma derim bende indirim var diye aldım da 5 aylıkken koymayı düşünüyorum kafasını taşıyamıyor çünkü daha
Motattisemuittur nacar5 öyle de erkekler için önerilmiyor yazılmış yorumun altına yazınca bende öyle dedm 😂