Iyi aksamlar hanimlar,
sabahda post yapmistim ama simdi tekrar yapiyorum bilgisi olan yazsin lütfen.. sabah oglum yatakda oynarken bir iki saniyelik bakmamamla sirt üstü parkeye düstü (60cm yükseklikten) agladi sakinlesti ama kustu sonra doktora götürdüm kücük bi ilde yasiyorum ve merkez bize 50 km burda ki doktor travma uzmanid egilim dedi ama yinede muayene etti biseyi yok dedi ama uyutmayin dedi eve geldik 3-4 saat uyutmadin sonra uyudu uyandi yine kustu iki üc kere normal yani fiskirarak degil ama korkuyorum internette arastirdim kusmasi tehlikeli filan yaziyo napiyim bilemedim basina böyle gelen var mi? Kendime cok kiziyorum icim icimi yiyor sabahtan belli oglumu radiyasonada sokmak istemiyorum …