Kızımın boğazı biraz kızarmış bide kuru bi öksürük var. Doktoru ilaç yazmayalım hemen kemik suyuna,kekik ,sarımsak,limon koy günde 2 kere ver dedi. Anne sütü ile beslenen kızım için pek uygun bulmadım ama ilaçta kullanmak istemiyorum Tejübeli anneler fikir verin ne yapım sizce.