1armintosannesi Daha önce de açmıştım bu postu ama cevap gelmedi lütfen yardımcı olabilir misiniz bebeğim üç aylık ve sütüm azaldığı için sağımla çoğaltmak istiyorum ama nasıl bir yol izlemem gerek ne zaman emzirip ne zaman sağım yapmam gerek yardım eder misiniz?
Kaganalis 1armintosannesi 2 yada 3 saatte bir emzirin. Sonrasinda sagim yapin. Yada yine 2 saatte bir emzirirken bir gogsu emziriirken digerine moshi takin. Sonra yine sagim yapin. Puf nokta 8 seferden az olmasin sagim. Ve yavas kademeyle başlayıp yavas yavas artirin kademeyi. Geceleride sagarsaniz cok cabuk faydasini görürsünüz. Birde yemeninze içmenixe dikkat edin. 3 ogun sicak yemek bol su ve protein agirlikli beslenjn. 1 hafta dedigimi yapin cok net artar
meraklibiranne 1armintosannesi kesinlikle movhi tavsiye ederim birinden emzirirken diğerine takın süt de arttırıyor
1armintosannesi Kaganalis çok teşekkür ederim emzirdikten hemen sonra iki memeyi de sağım yaparak boşaltsam olur mu yani bir zararı olmaz dimi bunu
Ozlemu Mochi süt sağım pompası alın çok faydasını gördüm benim de üç aylık bebeğim. Ek olarak Solgar brewers Yeast takviye alıyorum sabah akşam ikişer tablet o da güzel süt arttırdı.
1armintosannesi Ozlemu baby plus süt sağım makinesini kullanıyorum ama onu da denerim solgarı da deneyeceğim 😊
1armintosannesi meraklibiranne deneyeceğim ben genelde emzirme sonrası sağıyorum aynı anda makineyi takamıyorum çünkü umarım doğru yapıyorumdur