Hyena0801 öncelikle geçmiş olsun. 5 aylık oğlum da atlattı geçen hafta. Korkulacak bir şey yok Allahın izniyle hemen iyileşecek. Doktoru grip gibi düşünün endişelenmeyin sizden daha hafif atlatacak demişti, gerçekten de öyle oldu. 2 güne düştü ateşi. Sizin de düşer, ışık duş, soğuk uygulama ile takip edin. Geçmiş olsun tekrardan 😇