Dunyayigeziyorum Kzıım 6 yaşında kışın doğduğu için her sene evde kutladık bu sene ist da cafe de kutlamak istiyoruz var mı önerisi olan
Laden Dunyayigeziyorum bizde cafede kutlayacağız nasipse. İlk defa olacak nasıl olacak hiçbir fikrim yok🙃 cumartesi günü yapacağız. Güzel olursa yazayım size☺️
Zubidubi Dunyayigeziyorum ben kasım ayın da oğlum 1 yaşına girdi kafede yaptım çokta iyi oldu 30 kişi falan vardı evde ağırlayamazdım
Dunyayigeziyorum Laden bizimkiside cts günü ya aynı gün mü doğmuşlar :) hangi cafe belli mi birde neler aldınız kutlama için
Laden Dunyayigeziyorum yok yarın doğum günü ama cumartesi günü yapacağız hafta içi olduğu için🥰 sizin tarihi ne? Gaziosmanpaşa küçükköyde cafe. Kendim amigurumiden balon falan ördüm. Bir şeyler yaptım öyle. Küçük bir balon zinciride yaptım🥰
Dunyayigeziyorum Laden 26 sı bziimksiide .cafe ile anlaştınız mı ücret konusunda .siz baya ele emeği uğraşmışsınız
Zubidubi Dunyayigeziyorum toplam herşey 3000 kafede sadece içecek anlaştım 500 TL verdim kafeye 500 pasta 1000 konsept hediyelik kıyafet bazı yiyecekler evde yapıldı bazı şeylerin siparişini verdim toplam 3ü buldu
Laden Dunyayigeziyorum normalde cafenin ücreti 250 lira 2 demlikte çay ikram ediyorlar. Ben ücret ödemedim açıkçası çünkü babam ortağı cafenin☺️