Dilan_34 Kızlar doğum yapalı üç ay oluck benim saçımda beyaz teller var boyamak istiyorum sütte geçiyormuş doğrumu 6 aydan sonra yapın diyorlar yapan varmi
Yigitsvlm 40 çıktığı gün boyattık hemde röfle akşama kadar sürüyor yani gün boyu sağıp verdim sütümü boyama işlemi bitti bir saat sonra da emzirdim