1919 Selammmm annelerim kızım 5 aylık ayın 2 sinde 6 ayımızdan gün alıyoruz ve ilk cocugum yani tecrübesizim ek gıda icin ne zamana başlamak daha dogru? Nasıl başlamam gerk tecrübe anneleri bekliyorum ( saglıku ocagın doktor yarım kilo aldı dedi yarım kilo alınca genelde ek gıdaya yavaş yavaş geciliyor die biliyorum cevremde genelde öyle diyolar bizim saglık ocagı da 7 ayda ek gıda dio cok gec degilmi ama bu zamanda başlamak daha iyi geliyor tatımlık olarak sonucda bıraz uzun oldu kusura bakmayın 🤔
tombikdonerkankasiiskender Oğlum 4.5 ayşık kilo alımı durdu diye doktor ek gıdaya başla dedi dün, benim ikinci çocuğum tecrübeliyim diyebilirim 6. Ayda tadımlara başlayabilirsiniz çay kaşığı miktarıyla üç gün deneye deneye devam edebilirsiniz