thecamellia Selimtugra bende bir aylıkken bi oldum sonra ard arda damla damla oldum tam düzene girmedi normaldir büyük ihtimal
SeninAnnenBirMelektiYavrm Selimtugra korunmuyorsaniz hamile olabilirsiniz. Korunuyorsaniz 1 seneye kadar adet olmamak normal
Eylblz Benim bebeğim de 3bucuk aylık ben de daha regl olmadım. Sezaryen doğum yaptım 2 yila kadar normal dedi doktor 🤷🏼♀️
Wanderlust Selimtugra 1 yila kadar normal korkmayin ama mutlaka korunun tabi ki sut korumaz. Ben 11.aya dogru oldum mesela
Ebr0821 Wanderlust doğumdan sonra 2 kere adet oldum 3.sü 40 gün gecikti normal mi acaba emziriyorum da ondan düzene girmemiş olabilir mi
Wanderlust Ebr0821 olabilir 1 yila kadar duzensizlik de oluyor ama korunmuyorsaniz adet gormeseniz de hamile kalabilirsiniz
ayseeeasln21 Selimtugra bende 5 ay önce doğum yaptım hala regl olmadım annem emzirmen bitene kadar olmayabilirsin kişiden kişiye göre değişir dedi