Oğlum 3250 gram doğdu sarılık oldu 2. Günü 2 saatte bir 30cc mama ile beslenen gerektiği söylendi. 2 aylık olunca ve kilo alımı iyi olduğu için mamayı günde 3 defa 90cc şeklinde veriyordum kesmeye caliscaktim ki 2 buçuk aylık kilosu 5200 çıktı doktor mamayı fazlalaştır her emzirme sonrası 90 vermen gerekiyor dedi tamam içiyor oğlum ama içim rahat değil çok mama verip beni bırakır sütüm azalırsa diye çünkü zaten az sağ göğüsüm den çok az geliyor sol gogsum 10 dk sağım sonucunda 30 CC çıkıyor bebek emince daha çok diyorlar birde çok değil mi bu mama kilosu az mı