Bmaidil12 ikiprensannesi_gul resmi olarak 5.30 ama dağıtıcılar o saate kadar dağıtmazlar. En fazla 3.30 kadar dağıtırlar. Sonra merkeze dönüp ordaki işlerini bitirip 5.30 paydos yaparlar
ikiprensannesi_gul elifizm sabahtan baktım takipten dağıtıma çıktı gözüküyo ama bu gün gelmedi vede hep evdeydim acilde bişeydi ya sinir oldum
Okuroya ikiprensannesi_gul kargo kendisi yürüyerek gelse inan daha erken gelir 😂 bana kuryeye verilen kod geldikten 2 gün sonra gelmişti kargo eve
laliko35 ikiprensannesi_gul bizim bölgemiz de hiç sorun yaşamadık ama gelecek diye mesaj geldiği gün kargom hep geldi çoğu kargom ptt ile geliyor hep aynı saatler de evde yoksam da kargo bırakma kutulari var ptt kargonun ordan teslim alabiliyorum rahatlıkla