Melekannesiiiii Ben bölük bölük gece 5 saat uyuyorum ve ertesi güne yorgun başlıyorum. Normalde çocuktan önce 4 saatlik uyku bile yetiyorfu ama şimdi 5 -6 saat yetmiyor. Bölük bölük olduğu için mi acaba böyle 😴
Kadifemsii Melekannesiiiii 6 bazen 7 saat uyuyorum yetiyor bana . Gece 1 gibi uyuyorum 7 bazen 8 de uyanıyorum .
Yazannesi1 Melekannesiiiii Merhaba sizi kırmak değil amacım ama sabahtan beri açtığınız postlara sevap verseniz keşke millet önemseyip yazıyor 😌
Zubidubi Melekannesiiiii vallahi bende çok yorgun uyanıyorum kafam zurna yat kalk yat kalk sarhoş gibi oluyo insan
Yazannesi1 Melekannesiiiii Bence ayıp oluyor biraz bu benim düşüncem tabi😌 post açmaya zamanınız varsa yorumlarada olmalı. Herkes okuyup yorum yapıyor zaman kaybı yani
Kadifemsii Melekannesiiiii kızım 1 yada 2 kez su içmeye uyanıyor o uyanmasa bile ben uyuduktan 3 saat sonra lavaboya diye kalkıp tekrar uykuya anca 1 saat sonra geçebiliyorum 😬😬 ya bu biraz da alışkanlık çocuktan öncede iş hayatı falan derken hep çok az uyudum şimdi iyi bile uyuyorum
Medusafer Melekannesiiiii hergun ortalama 5 6 saat uyuyorum ama yarım saatte bir kalkıyorum çünkü iki bebegimde gece boyu sürekli uyaniyorlar ama yetiyor bana çocuklardan önce de nöbetlerim hep 16 yada 24 saat olurdu alışkınım gece uyumamaya o yüzden beni zorlamiyor
Athena Melekannesiiiii ben 2-3 gibi anca yatabiliyorum ama 1-2 saat uyuyup uyanıyorum kızımı uyutana kadar sabah oluyor öyle yine 1-2 saat uyuyorum. Berbat haldeyim yetmiyor tabii ki. Uykumuz bölündüğü için bence, eskiden de uykuyu severdim ama bi 4-5 saat kesintisiz uyusam rahat ederdim
Latiko Melekannesiiiii zeki müreninde dediği gibi efenim çok az uyuyorum, günlük 4 saat uyku bana yetiyor. Kahvaltı etmiyorum. Sabah jimnastiği yapıyorum, ev idmanlarına önem veriyorum 😅😅