Her şeyi yemekle çok yemekle ya da ağzının durmasıyla sütün artmasının bir alakası yok canım ben emzirme danışmanlığı aldım çok araştırdım ve tecrubemle uygulayarak söylemeliyim ki
1 -uyku . Bebeğin uyudukça bazen uyu
2 - stresten uzak dur . Sütü göğüsler üretmez, beyin üretir.beyni stres sıkıntı ile meşgul edersen süt üretimi azalır
3- bol su içmek. Bol bol su için hatta yanınızda su şişesi bulundurun .
4- bol bol emzirin. Bebek istedikçe emzirin yemek yaparken çay içerken. Bol emzirmek beyne uyarı yollar bebeğin süt istediğine dair . Bol emzirmek lazım ki göğüsler boşalsın beyne uyarı gitsin.
bu 4 kuralı uyguladıktan sonra sütünüzün artmaması İMKANSIZ 💓