Herkese merhaba.2yaşındaki oğlum banyo yapmayı asla istemiyor.Kucağımda ben tutuyorum annem yıkıyor tabi nekadar yıkayabilirse.Çok fazla ağlıyor.Aynı durum dışarıda markete yada avmye girmek isediğimiz zamanda oluyor.Bunu pandemiye bağlayanlar sosyalleşemediği için olduğunu söyleyenler de var ancak banyo yapmak istememesinin bununla bir alakası varmıdır.