Aryasmommyy bende yastığı var fırını 250derecede ısıtıp fırın tepsisine koyup fırını kapatıp öyle koyuyordum içine. Fırının ısısı yetiyordu bizde hiç bir işe yaramadı yastık boyutunda elektrikli battaniyem var onunla aynı işi gördü umarım sizde ise yarar çok memnun olan kişiler gördüm..benim bebeğimde kolikti ben banyonun icindeyken karnı suyun içindeyken masaj yapıyorum birde çıkınca yağ ile masaj yapıyorum bundan gördüğüm faydayı hiç biseyden görmedim