Grininyuztonu sezaryen e alınacağımı öğrendiğim an korktum çünkü hazırlıksızdım kontrol e diye gitmiştim hastaneye . İçim de tuhaf bir duygu vardı kendi kendime diyordum yavruma bugün kavuşcam ama bir yandan da korkuyordum ilk doğum 🙈 onun ağlama sesini duyunca bende başladım ağlamaya sonra yanağını yanağıma dayadılar harika birşeydi ve gittikçe bu annelik duygusu bende yoğunlaştı günden güne daha da artıyor şu an 9 aylık oldu bile 😍 Allahım bu güzel duyguyu isteyen hakeden herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın evladımızla sınamasın hep güzel günlerini görmek nasip olsun inşallah 🙏🙏🙏