Ben hep yanıma alırdım eğer uyanıksa. Yanıma yatırırdım beni iZlerdi. Emekleyip kalkmayı öğrenince de eteğimden tutup kucağıma bacaklarıma sarılırdı veya omzumdan tutup kucağıma otururdu, eteğimin altına falan girmeye çalışırdı. Şimdi 14 aylık, koşup gelip seccademi başörtümü bozup kaçıyor hınzır kızçem🤣