Kızlar birbirimize soru soralım ek gıda hakinda aklımıza takılan herşeyi burda soralım
Benim sorum ; mesela bebeğim 6 aylık olunca malum anne sutude vermeyi düşünüyorum
Öğünleri nasıl ayarlamaliyim formül sütte.kulaniyoruz?
Örneğin anne sütü daha sonra işte hasladigim bir yemek ile daha sonra formül sütmu vermeliyim bana anne sütüyle birlikte ve formal sutle örnek bir menü verebilirmisiniz
Sizlerin soruları varsa aşağıya sorunuz 🥰🥰