OzyB s_enil_ay Philips acent alıştırma bardağı almayın öneri değilde benim ki. 3 ayda bebeğim ucunu ısırdı kopardı yedek ucu bulamadım bulsak bile 85 TL imiş 😳
Lulemom s_enil_ay hıı tamam biz kullanıyoruz ondan 🤣 weebaby marka. Memnunuz hiç akıtma sorunu falan yok. Bebeğim sürekli yere atıyo çatlama falan da olmadı
s_enil_ay Ruzz-Batu bunun nuk nature sense ile farki nedir bilginiz var mi? Ben de nature sense yi dusunuyordum da
TheBossMom Nuk güzel ama benimki almadı wee denedim onu da sevmedi ama ikiside güzel akıtmıyor ben normal bardakla veya küçük biberonla veriyorum