filtrelikahve Kızlar meslek lisesinden elektrik-elektronik bölümünden mezun oldum ama üniversiteye gitmedim simdi ben dıştan okumak istiyorum ama ne olabilirim kızlar aydinlatirmisiniz beni okumak istiyorum bi meslek sahibi olmak istiyorum yardımcı olurmusunuz bana
Sleepwalker filtrelikahve Muhasebenin dıştan olani var mi bilmiyorum ama muhasebe okuyabilirsiniz bizim memlekette muhasebe okuyup açıkta kalan hic rastlamadim cevremdeki arkadaslarim da dahil disaridan arastirmalisin
e1if filtrelikahve kuzum sana tavsiyem emlak ve emlak yönetimi oku, bende 2 yıl okudum ve atandım, benşm zamanımda ataması çok oluyordu 5 yıl oldu atanalı, 2 yıl önce 75 le kapattı ikinci alımda iyi araştır, atanabileceğin bir bölüm seç
filtrelikahve Sleepwalker muhasebe istemiyorum ki kuzum ben okulumuzda da muhasebe bölümü vardi ona gitmedim istemediğim icin
Sleepwalker filtrelikahve Cocuk gelisimi okusan da acikta kalirsin okuyan cok var kresler zaten bedava calistiriyor o mezunlari atamak icinde kpss ye hazirlanmak lazim bu devirde dayin olacak ki atanasin hakkında hayırlısı
Guzelkizimbenim filtrelikahve açıktan öğretmen olamazsınız ve çok zor ders almadan kendi kendine çalışmak ben 4 yıllık kazanmıştım okuyamadim
Okuroya Önce üniversite sınavına girmeniz gerek daha sonra aldığıniz puana Anadolu üniversitesi Atatürk üniversitesi veya İstanbul üniversitesi hangisini isterseniz oranın açıköğretim fakültelerine bakın. Kendinize hangisi uygun ise ona göre tercih yapın. Zaten kazanırsınız açıkta kazanmama şansı pek olmuyor. Harcımızı yatırıp PDF dosyalarınızı indirip çalışmaya başlarsınız. Üniversite sınavı için son başvuru tarihi 7 Mart bilginiz olsun.