2 ay 20 günlük kız bebeğim var sadece anne sütüyle besleniyor bir haftadır büyük tuvaletini yapmıyor. Geçen hafta hastaneye götürdük 9 güne kadar normal dediler sekiz güne ulaşınca lagmanla yapti fakat şimdi de geçen hafta çarşamba dan beri yapmıyor bu tarz bı durum yaşayan var mı