6 ay 4 günlük kızım var ateşi en yüksek 38 buçuğu gördü acile gittik doktor muayene etti gribal enfeksiyon olabilir dedi üstüne ince giydirin zatiden sabah akşam verin calpol de ölçeğiyle verin dedi kan verdik temiz çıktı şimdi ateşi 37′lerde üstü zıbın altı da pijama ayakları açık ev 22.7 derece iyi mi sizce üstünü örtmem gerekiyor mu suyu da 1 saatte 1 mi vermeliyim?