boncukannesi123 Hanımlaar çocuklarınıza bebek flatörü kullanıyor musunuz ? Nerden aldınız ? Önerebileceğiniz varmı ? Ya da elinde olup kullanmayan satabilecek var mı ?
Deletedmom0099 boncukannesi123 simit desenize ya flatör ne diyorum bende 🤷🏼♀️ gölgelikliye gerek olmadı bestway sarı oturaklı olandan kullandım içi daha derin hem vücudu daha fazla suya değdiği için üşümüyo hemde devrilme açısından daha güvenli şemsiyeli olanlara göre
boncukannesi123 Deletedmom0099 çünkü gölgeli olduğunda adı flatör oluyor simit farklı birşey 🤦🏼♀️ tatilde 10 aylık olacak küçük olduğu için etkilenir diye korkuyorum güneşi direk alırsa simit olur mu bilemiyorum
Deletedmom0099 boncukannesi123 gölgelikli simit diye geçiyor internette 😂 14 aylıktı biz gittiğimizde bende korkuyordum güneş geçer falan diye ama şapka taktım açıkcası o gölgeli olanların iç derinliği hiç yok korktum ben devrilir diye ne kadar tutsakta
boncukannesi123 Deletedmom0099 aaa devrilme olasılığını hiç düşünmemiştim yani sağlamdır herhalde dedim şu sizin önerdiğinize bakayım bi