babym22 3 aylık benim oğlum yarın ve bizde kırkından sonra aynı şeyleri yaşadık, haftada bir kaka yapıyordu, normal dedi doktor. Daha yeni yeni ¾ günde bir yapıyor. Emiyorsa da uyuması da bi sorun yok bence bazı bebekler bazı dönemlerde uyumayı seviyor. Benim oğlumu ilk doğduğu zaman emzirmek için bile zorla uyandırıyorduk, şimdi düzene girdi gece ve gündüz uykusu.