Oykueylul Kızlar merhaba 4 aylık olacak bebeğim 2 haftadır geceleri mama vermeye başladım 1 kere sadece gün içinde de doymadigini hissediyorum günde 2 sefer versem alışkanlık yapar mı ve ek gıdaya geçtiğimde mamayı nasıl biraktrcam
nacar5 Oykueylul daha 4 aylık bırakın yesin 1 yaşına kadar 1-3 yaş arası içilebilir zaten tabi 3 yaşına kadar kimse çocuğunun mama içmesini istemez belki ama bence 1 yaşa kadar çok normal.. zaten ana öğün de anne sütü ya da mama oluyor ek gıdaya gecsenizde ara öğün oluyor verdikleriniz z
DerinMavii Oykueylul canım aynı siz gibi yapıyordum sadece geceleri sonra doymuyormus gibi geldi sabah akşam oldu sonra üçe çıktı bende anlamadım şuan az emiyor uyku hali anca emziriyorum tamamen birakmadi Allah’tan ama mamaya alıştı bence yapmayın
Medusafer Oykueylul bebegik 19 aylık hala mama iciyor en azından 1 yaşına kadar mama vermelisiniz tabi sutunuz yeterliyse mamaya gerek yok ama ekgidaya geçince mama içmicek diye birsey yok çünkü ek gıda baslarda tadım sonrasında ara öğün olarak ilerlicek
Oykueylul nacar5 ya zaten sadece geceleri veriyorum ya hani ek gıdaya geçtiğimde vermesemde bı sıkıntı olmaz herhalde
Oykueylul DerinMavii bende işte sadece gece bir kere veriyorum o kadar ama gündüz aşırı derecede emiyor
Oykueylul Medusafer sütümun yetip yetmediğini anlayamıyorum ki sürekli emmek istiyor ve artık gündüz hiç uyumuyor göğüslerim yumuşacık hiç bir sertlik yok emerken de ara ara çırpınıyor
nacar5 Oykueylul mama vermeden önce kilo alımı nasıldı doktor ne dedi? Ben 38 günlükken gittim çocuk kilo olmamıştı sütümün yetmediğini o şekilde anladık mamaya başladık
Medusafer Oykueylul benim iki kizimda da sütüm çok azdı mesela çocuk 1 2 dakika emip ağlamaya başlardı istemezdi kendini geri atardı ama tabi iki kizimda alerjik onun da etkisi vardı