Nevsevmom Kızlar bebeğim 10 günlük geceleri onu beşiğine bırakıp uyuyamıyorum yanıma aldığımdada aynı ya sesini duymazsam ya kusarda haberim olmaz sabaha kadar uyanmaz da aç kalırsa diye uyuyamıyorum bi öneriniz varmı yardım edin 🥺
Sirvanaydinerr Nevsevmom sakin olmanı öneririm. Eğer sarılık vs gibi sağlık sorunu yoksa 2 saatte bir alarm kur ve güzelce karnını doyurup beşiğinde yatır. Sende güzel bi dinlen o uyudukça uyu ki bol bol sütün olsun🥰 Yan yatır Allahın izniyle hiç bişeycik olmaz.
Meryemmtemev Nevsevmom bnde öyleydim canım hatta o uyurken bende uyudugumda zıplayarak kalkıyordum kustu boguldu diye ama Allaha cok şkür geciyor aç kalmasından korkuyorsan 2 saate bi alarm kur kesinlkle yan yatır düz yatırma