Bana çok dediler, bebeğini çok kucağına alma kucağına alışır diye ben kimseyi dinlemedim çok korkuyordum gerçekten öyle olur diye şimdi bebeğim 11 aylık hiç de öyle bir şey olmadı.iyi ki milleti dinleyip bebeğimi mahrum bırakmamışım. Yeni annelere söylüyorum onların bu yeni dünyaya,düzene alışa bilmesi için bizlere ihtiyacı var sizde bebeğinizi bol bol kucağınıza alın, onları sizin şefkatinizden ,sevginizden mahrum bırakmayın. 😇