Bi çaresini bulan varsa lütfen söylesin artık ne yapacağımı şaşırdım. Kızım 8.aya girdi 6.aydan beri ek gıda denemeleri yapıyorum ama kesinlikle kabul etmiyor. Her lokmada öğürüyor iki üç kaşıktan sonra yoğun kusuyor o da olmadı yarım saat sonra ne var ne yok midesindeki herşeyi çıkartıyor. Açken teklif ettim yarı yokken teklif ettim her yolu denedim olmadı. Üstelik zayıflamaya başladı. Söndü resmen çocuğum. Emdiği zaman bir sıkıntı yok. Bütün hazırladığım mamalar olduğu gibi çöpe gidiyor. Kusmasın zayıflamasın diye de diretmek istemiyorum artık. Başım ağrıyor bu meseleyi düşünmekten. Normal mi bütün bunlar herkeste oluyor mu yoksa bizde mi bir sıkıntı var? 😩