kelebek21 bence erken değil, hatta çok güzel bi zaman. Benim kızım 8 aylık, bi kaç haftaya yeni eve taşınacağız sonra ben de başlamak istiyorum yavaştan, artık kısmetse yaza bezden tam çıkarmayı düşünüyorum. Tabi kendi de isterse 🌸 burdakilere soracak olarsan çocuğu zorlama kendisi konuşunca kendini anlata bildiğinde başlarsın derler 😃 o da 3 yaşı falan bulur, ama 2-3 yaşında bebeğin bezde kalmasını anlayamıyorum ben mesela, rahatsız edici bişey en azından bebek için düşünsenize saatlarle üzerinizde bez kalıyor sürekli altınıza yapıyorsunuz çok kötü, ne kadar erken o kadar iyi 👍