Bıktım artık 4 aylık oldu. Şu aralar ayaklarını keşfettiği için ve kendine doğru çektiği için daha da kusmaları arttı. Yer gök duvarlar her yer süt kusmuğu içinde her emme sonrası en az 4 kere kusuyor. Bebelac thickner veriyorum. Onu vermeme rağmen kusuyor vermesem ne olacak bilmiyorum. Geçsin artık gerçekten bıktım kusmuk kokmaktan aynaya bakmak istemiyorum artık elimizde bezle sürekli parke temizliyoruz temiz kıyafet yetişmiyor. Bebeğime kıyamıyorum yedikleri hep ağzında hep geviş getirir gibi hareketler huzurlu bir beslenmesi yok. 🥺🥺 bana geçecek diyin ne olur.