Bsk12 biz kullanıyoruz . 5 yaşında oğlum. Aşırı aşırı iştahsız yemek saatleri tam bir işkenceydi bize . Devamlı ağlıyor yemiycem die zorlasan kusuyor. Bütün değerlerine de baktırdık herşeyi çok şükür normal . Ben de araştırdım bunu. 1 haftadır kullanıyoruz . Çok çok iştahı açılmadı ama bir tık diyebilirim . Daha yeni başladık belkide daha tam etkisini de göstermemiş olabilir. Ama en azından ağlamadan biraz yemeye başladı. Porsiyonları iyice azalttık ne kadar yerse o kadar yiyor sonrası içinde zorlamıyoruz . İnatlaşmamak da lazımmış bence