Kizlar 1aydie resmen sag tarafta alt üst bütün dislerim agriyor. Emzirmekten diye düsünüyorum. Aslinda cok süt icen birisiyim severim sütü ama kalsiyum yeterli gelmiyoe sanirim 🥺kizim 4bucuk aylik. Cok duydum emzirme döneminde dis cürümesi felan korkuyorum dislerimi kaybetmekten. 🤷♀️ Sizce ne yapabilirim bir fikri olan var mi?