Deletedmom6262 5 aylık bebeğim uyuyunca terliyor kafası sırtı neden acaba ya evde ben üşüyorum ben ne giydiysem onuda öyle giydiryorum ama o terliyor annem çok banyo yaptırırsan terlemez diyor d vitamini da veriyorum böyle olanlar ne yapıyorsunuz
saresmami Deletedmom6262 bende bu sikayetle doktoea gitmistim. Heleki kizimin kafasi cok terliyor. Normal cok terlerse üstünp degistir demisti. Bebekler cok cabuk gelistikleri icin beyin/kafa cok enerji harciyormus. Cok fazla birden ögrendikleri icin de kafa boyun ve omuz kisimlari o yüzden cok terlermis
Latiko Deletedmom6262 kızımda öyle bi yere giderken üç takım kıyafet 5 atlet alıyorum yanıma sonra bana pimpiriklisin diyolar. E terliyo işte çocuğun sırtındamı kurusun. Şu an 4 buçuk yaşında eskiye nazaran azaldı artık ama.
Uraz555 Sakın terini üstünde kurutma. Kafasını sil sırtına hemen bez koy evim soguk diosun Sakin terledi die üstünü terliyken değiştirme hasta edersin. Dediğim gibi sırtına bez koy kafasını da sil canım.
Deletedmom6262 Uraz555 soğuk değil aslında bu terlemesin diye kapatıyorum klimayı uyandıktan sonra yine açıyorum Antalyadayiz sırtına mendil koyuyorum dediğin gibi ama içime yatmıyor değiştiryorum komple üstünü
Deletedmom6262 Latiko banada öyle diyorlar😂 bir günde en az 10 kere değiştiryorum hergun çamaşır yıkıyorum terladiği için çıkardığımı tekrar giydirmiyorum yetmedi ütü yapıyorum kaynanam bana gıcık oluyor gerek yok diye bebek doğduktan sonra herkes benden soğudu çok pimpiriksin takıntılısın diye
dilek_demr58 Normal bnce uyurken terlemesi çok kalın giydirme ondanda terler uykuda battaniye zaten ona yetiyordur bebekler uusuduklrrj için hasta olmaz terlediklrri ve üstünde kurursa o yüzden hasta olur dikkatli ol yinede
Latiko Deletedmom6262 aman soğurlarsa soğusunlar aynı banada öyle seni bi yere çağırmaya korkuyoruz diyolar ama bi çocuğu en iyi annesi tanır yani kim evladının hasta olmasını ister onlar bakacak sanki hastalanınca 🤷🏻♀️
Deletedmom6262 Latiko aynen öyle ama çok şükür dogdundan beri hiç hasta etmedim inşallah böyle gider. Zaten kimseyi dinlememeliyiz