Merhaba sevgili anneler kizimda vajina yapisikligi var devlet hastanesinden bi turlu randevu alamadim kapandi kapanacak ozele gidecek durumumuz yok suan en son ozele gittigimizde Sevgili! Cocuk cerrah doktorumuz mudaheleye gerke yok siz her dustan sonra parmaginizda oraya masaj yapin kenarlardan o acilir dedi ben kizim dokundurmuyor oraya yapamiyoruz dememe ragmen simdi nerdeyse tamamen kapanmak uzere devletten randevu alamiyorum cocuk aciline gitsek mudahale ederlermi acaba