Alibebek20 Selam kızlar, tayin durumundan gelebiliriz. Yazı çok mu sıcak oluyor? Birde terör sıkıntısı olur mu
Burc123 Alibebek20 merhaba merkezde yaşıyoruz yaklaşık yarım saat evet merkeze göre yazları inanılmaz sıcak oluyor ben merkeze kar yağıyoken eşim Cizre’de hava güllük gülistanlık dediğini bilirim. Ama şunu da söyleyebilirim size bizde bu sene tayıncıyız batıya. Şu anda terör olayı pek yok öyle ufak tefek şeyler sadece Doğu da maddiyat anlamında tercih edebileceğiniz bir yer. Cizre’nin yaşam standartları merkeze göre biraz saha iyi en azından orda olacaksanız. Hem Doğu görevi olarak çok uzun yıllar değil hemde maddi açıdan diğer yerlere göre daha iyi hemde terör vs olayları düşük şu anda
Burc123 Alibebek20 Cizre’de çocuğunuz da olduğu için sosyal anlamda biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz özel de veya devlette iyi bi çocuk doktoru bulayım dediniz maalesef yok çocuğumu alayım gezip dolaşayım tek başıma eşim işletmen dediniz biraz sıkıntılı bana göre ailecek vakit geçirilecek yer olarak çok kısıtlı diyebilirim. Ben iki senedir buradayım eşim her göreve gittiğinde mutlaka memlekete giderdim ama bu sefer 6 aylık çocukla gidemedim mecbur
Burc123 Alibebek20 kira olarak ben merkezde 2+1 eve 750 TL veriyorum şu anda evimi de çok seviyorum kira anlamında bir nebze diğer yerlere göre uyudun diyebilirim
Alibebek20 Burc123 Burc123 eşim çocuk doktoru olarak atanacak. Ama sıcaklığı beni urkutuyor:( bir de çocuk var düzgün bir ev var midir
Hazal8 Alibebek20 ben Cizreliyim gündüz klima bile fayda etmiyor çok sıcak akşamları herkes dışarda oluyor terör olayları oluyor ama dağlarda Cizre’de bi sorunla karsilasmazsiniz🙂
Sevgiemre Alibebek20 aslnda bos bi ev var kiraya verirlermi bilmem ama bulamazsanz yardmcı olurum size
Sevgiemre Alibebek20 mrb bende cizreye geleli 4 yıl oldu ilk basta cok korkmustum cizreden teror bolgesi diye aksamlari erken isiklari kapatip asla perdeyi acmazdm o denli ilk senem cok zor gecti diyebilirim :) ama şoyle bisi var buradaki samimiyet bambaşka yardm severlik cana yaknlik merhametli buranin insanlari terore gelirsek kimse lafini bile etmiyor şahsen ben bi olaylada karsilaşmadm şuana denk yani korkmayn bence hakkınızda hayrlisi olsun inşallah :)
123ali Alibebek20 terör mü bu bakış açısı herkeste gelmeden oluyor gelince çok seversiniz biz çok sevdik uzatmayı düşünüyoruz 😂
Neslihan38 Bizimde bu yıl yayınımız çıktı, hamileliğimde ötürü gidememistim. Şimdi 3 aylık bebeğimle gideceğim benimde sizin gibi endişelerim var :) ama eşim çok seviyor orayı, çok memnun orda olmaktan bakalım bizi ne bekliyor göreceğiz 3 aylık bebisimle :)
123ali Alibebek20 ben Konyalı biri olarak sıcqk geldi 😊 2-3 aylık bi çok yoğun sıcak oluyor o Arada memlekete gidiyorum
papatya011 Alibebek20 evet yazı çok sıcak ama terör konusunda bir sıkıntımız yok çok şükür bir tane küçük avm si var nehir üzerine kurulu bir ilçe yaz akşamları nehir kenarına gidersiniz ev kiraları diğer şehirlere göre oldukça uygun diyebilirim