Kuzeyeliz gülerken sinirlenirken yapsam normal dicem ama böyle ağzını açıp geriyo mu sıkıyo mu artık öyle yapıyo elide ağzına götürüyo dilide dışarda oyun mu yapıyo bi derdini öyle mi yansıtıyo yoksa bi sorun mu var anlamadım bi ara üst üste belki 7 8 kere yaptı çok korktum gözlerim doldu eşim soğuk kanlıdır o bile kötü oldum kızım napıyosun falan dedi böyle odadan çıktı bi sorun var diye düşündü nefes almak için gitti bilmiyorum yani konu evlat olunca çok mu hassasız