Kızlar merhaba.
Şimdi ben en başında ikili lansinoh 240 ml biberon almıştım.
Bizde meme reddi yaptı diye Avente geçtik ama onu 125 ml aldım.
Şimdi sizce 6 aydan sonra artık bu 125 ml olan avent biberon az geleceği için lansinohları mı kullanayım yoksa yeni bir avent mi almalıyım?
Bu arada bebeğim her biberonu kabul ediyor. Mamajoo, lansinoh avent hepsini kabul etti.
Bu arada bebeğim memeye dönmedi. Şuan 5. ayımıza girdik.
Sağarak anne sütü veriyorum.