Bebeğim 22 günlük. Aptamil kullandık 1 kutu. Kv Sma comfort almış. Onu deneyeceğim fakat internette comfort ta anne sütü içmeyen bebekler için yazıyor. Benim bebeğimin emmesinde problem yok anne sütüde alıyor. Var mı hem emzirip hem bu mamayı kullanan? Neden öyle yazıyor anlamadım 🤷