Askmeyvesininannesi Kızlar nası gidiyo ? gerçekten merak ettiğimden soruyorum bebişlerin iyi ve sıkıntılı yönlerini paylaşırmısınız
21idilcan Askmeyvesininannesi merhaba canım çok şükür iyiyiz ama şu meme reddini yaşamasa daha iyi olacağız direniyorum her türlü şaklabanlık hapa yapa götürüyoruz. Artık başkasında ağlamaya başlıyor dudak büküyor kendini dondermeye çalışıyor
Asilzadem Askmeyvesininannesi 2ay25 günlügz bzde cnm cok buyuk bi sorunumuz yok ama kendi salaklıgımdan hic emziremedim yanarım ona yanarum
Meryemmtemev Askmeyvesininannesi 2 ay 10 günlügüz kızım var bu aralar biraz meme reddi yaşıyoruz iyice gözü açıldı uykuları azaldı yabancı eve gittigimz zamanlarda ve kalabalık ortamlarda uyumak istemiyor gün gectikçe sevimli olmaya başladı artık bzmle iletişim kuruyor babasını beni abisini tanıyor 🧡☺️
Gozde85 2 ay 23 günlük olduk ilk 1.5 ay coknzorlu gecti gaz sancilarimiz vardi simdi azaldi birazda duzenimiz oturdu cok sukur suan tek sikintimiz kaka yapamamak iyi yonu uyku duzeni oturdu en azindan geceleri artik.uykusuz kalmıyoruz
Meryemmtemev Gozde85 kaka sorunu bzdede bar 4 5 gnde bir yapıyor ama kabız degil doktor tuhaf bi isim söyledi buna ama hatırlamıyorum rk gıdada düzelicekmiş inşallah😀