_mmom 2 aylık oğlum var. Tuvalet iletişimine başlamak istiyorum. Gazından dolayı zaten çoğu zaman masajla vs kakasını ben yaptırıyorum. Ama farkettim ki çiş yapacağı zaman da sinyalleri anlıyorum az çok. Kaygılıyım yapabilir miyim olur mu ne yapmalıyım… TUVALET iletişimi yapanlar taktik lütfen😂 her bilgiye ihtiyacım var
Banaannede _mmom ben de sinyalleri alıyorum ama asla wcye tutunca yapmadı. Kendi gerine gerine beze yapıyor 3 aylık şu anda.. Becerebilirseniz gaz probleminiz de azalır pişik de… Rahat edersiniz valla
acimavi _mmom şiddetle tavsiye ediyorum PREMA SUNDARİ youtube da tuvalet iletişimi videosu var, instagramda prema_ve_onun_anneliği adında hesabı var. Çok açıklayıcı anlatıyor hiç burada zaman kaybetme derim, onu izle ve uygula💙
_mmom Badehandeyldz büyüdükçe daha zordur bebekler de alışıyordur bence bilmiyorum hani buna alışırsak tekrar tuvalet eğitimi gerekir mi ilerleyen süreçte 😂
Badehandeyldz _mmom yani 2,5 yaşa az kaldı bizim yaza eğitim vermem lazım artık ancak benim kızım tuvaletten korkuyor bugun ışıklı sesli lazımlık aldım ona bile oturmadı düşün
acimavi Badehandeyldz youtube da Prema Sundari isimli çok tatlı Türkçe konuşan ukrayna lı bir anne var. 1 yaşından büyük bebeklerin tuvalet iletişimi için yakın zamanda video yayınladı. İzlemenizi tavsiye ederim🌸
_mmom acimavi daha önce izlemiştim de kış ya şimdi banyoda falan üşütürüm diye korkuyorum normal bi leğene deneyeceğim ama gece nasıl olacak bilmem
_mmom Banaannede çişşş falan diye ses çıkarın ya da youtube yağmur sesi ya da sakinleştirici açın bakalım belki olur
Banaannede _mmom evet beklerken sıkıldı ayna karşısında bi sürü oyun oynadık gelmedi. Bu gün kaks yapmadı hiç. Yarına kısmetmiş 😊