Hope77 Kızlar ben deli gibi severim sürekli tüketirim bu saydıklarımı ama hamileliğimden beri hiç yemedim çatlıcam artık abartmamak kaydıyla işkembe çorbası içsem falan nolur? Midye yesem limonlu falan 😋😋😋 yiyip sakıncasını gören oldumu emzirirken??
Deletedmom_22 Hope77 ben içiyorum işkembe çorbası . Şifadır . Çiğköfte de yiyorum ama abartmıyorum.😅Midye hiç yemedim Ya
Hope77 Deletedmom_22 dokunmuyordur ozaman bebise çünkü artık dayanamıcam bende yicemm çiğköfte işkembee ne varsa hepsindenn😋
Hope77 Deletedmom_22 4 aylık olcaz 3 gün sonra hamileligim boyuncada yemedim ama artık dayanamıcam işkembeye midyeye 😋
Feyzosunannesi Hope77 kokoreç çiğköfte hep yerim , diğerlerini sevmediğim için yemiyorum ama sevsem yerdim 😂
Haffuse Hope77 yaaaa kiz evet ben dr boyle dusunup lahana salatasi yedim… Aksami aglayarak sabah ettil😑😑😑