Mfboz yemeğini güzel yiyor aslında iştahıda eskiye göre zaten iyi ama mesela yemekten kalkar bana yapışır hamileyim diye de bir süredir eskisi gibi sık emmiyor diye bıraksın bari fırsat bu fırsat dedim ama yine de geliyor sürekli o yüzden mamayı bırakalım bari süt içsin dedim bu defada kabız oldu