Kızlar 7 aylık kızım var bugün nolduysa beşinci kakasını yaptı . Napcağımı sasirdim dünden beri çok yapiyo. Altını her açtıgımda kakası var artık şaşırıyorum.Onun öncesinde de bir gün yapmamıştı kabız gibiydi yapınca. Sonrası da böyle çok yapmaya başladı kızım. Ne yapmam lazım size sorayim dedim basına gelen var mı? (İshal gibi sıvı değil bu arada.)