Selam
15 gün önce kovit pozitif olduk oğlum da ateşlen di ama inatçı bir ateş olmadı..fakat geçen cumartesiden beri burnu aşırı tıkalı hata genzin de br tıkanklık var . Dr götürdüm ilaçları degiştirdi Alerji ilaçları verdi ama ne hikmetse burnu açılmıyor .. Böyle olan var mı ?? Çok kaygılıyım 😣