Vaveyla3108 [url=https://www.hizliresim.com/odgimq2][img]https://i.hizliresim.com/odgimq2.jpg[/img][/url] Saçlarım şuan siyah, 3-4 ay önce boyamıştm. Uzun zamandır şu saç rengini istiyorum. Tam olarak boyanın rengi ne olarak geçiyor. Bilen varda çok makbule geçer 🤭😃
Minisin_annesi Vaveyla3108 annemin saç boyasının rengine benzettim sıcak çikolata adı ama siz yinede bi kuaföre falan sorun
Deletedmom5455451 Aynn önce rengini açtırıp öyle boymanız gerek ben karamel kahvesi diye düşünüyorum ama en sağlamı kuaföre danışmak
Laren Vaveyla3108 canim cok boyadım saçımı ama hiç kendim açmadım cok riskli o saç yanabilir ya mutlaka kuaföre yada cok iyi bilen birine açtırmak lazım
Deletedmom5455451 Vaveyla3108 ben kendim yaptım özel boyalar var açtırmak için ben aldım yaptım şükür birşey olmadı kendin karar vermen lazım ve üzerinde yazan dakikayı uymam lazım..