17ekiim Almilasmoms yardımın hak sahibi yazıyo karşısında benim adım soyadım yazıyo ödeme yazıyo ödemenin yanında çizgi var ama süreç hala devam ediyo yazıyo anlamadım bişey sizin de böyle miydi. Bide ben başvuralı 2 ay oluyo
Almilasmoms 17ekiim sosyal yardım bilgilerine tıklayıp baktınız mı ? Hiç bilmiyorum kabul edildiyse mutlaka bi ücret vardır isterseniz kaymakamlıgı arayıp danışın yada bir pttye gidip ücret varmı adınıza sorun