Sonsuzmutluluk …
…..
…
Postu görmemiş kimse Alerjik bebek anneleri görseydi keşke 🙄
Üstte kalsın….
Üstte kalsın
Gördüm teşekkür ediyorum kullanmıyoruz şükür yıne de üste cıksın daha çok insana ulaşsın
Aptamil pregomin as kullanıyoruz
…..o