Hanımlar merhaba . 1 ay sonra doğum yapacağım inşallah . İlk doğumun pandeminin başlangıcına denk gelmişti eşim doğuma girmedi gerçi sormadık bile ama hastane çok titiz davranıyordu. Şimdi 2. Doğumumda eşimde yanımda olsun istiyorum . Yakın zamanda doğum yapmış arkadaşlar eşinizi yanınızda istediniz mi hastanenin cevabı ne oldu . Bildiğiniz buna izin verem hastaneler var mı . Ben medicine hastanesinde doğum yapacağım randevu günümde doktoruna soracağım. Ama bunu yaşayanlar varsa nasıl cevap aldıklarını merak ediyorum 🌸