Gmzcn bebeğim ilk 5 ayda kabız oldu doktor 9 günde bir yapması normal dedi bekle dedi ben dayanamadım karnı falan şişmişti Çnkü 6. Günde gittim doktor popo ağzına krem verdi kabız olduysa çatlamasın diye fitil verdi eve geldik fitili vereyim diye altını bir açtık bezi doldurmuş ama çok katıydı yani canı isteyince yapıyor bacaklarını karnına doğru ittirerek masaj yap bir de bir çay kaşığı sabah akşam zeytinyağı için poposuna da sür her altını aldığında bende çok işe yaradı bir kere fitil verdim çok ağlıyor diye fitili koymamla yapması bir oldu yani sıkma canını 9 güne kadar yolu var sen zeytinyağını ve masaj yapmayı dene fitilden kimyasaldan kalabildiğin kadar kaç 😊